01 June, 2007

Tattoo



Hmm tetovaža je samo ena stvar kako lahko razpizdiš fotra če ti je to v dnevnem planu. Nekaj let nazaj, ko sem še prodajal buče na stojnicah oz. bil šmrkavc sem mel v interesu si dat tattoo gor ampak je stari reku: ''Davor, če si daš tetovažo gor bom dal pred blok 3 m bodečo električno žico, dva snajperista na streho, senzorje na premik, ki se bojo sporžili samo če bos imel tetovažo gor in če to vse ne zaleže te bosta čakali dve dogi pred vratom''... tak je naštevu kake 3minute. V enem trenutku mi ni bilo več do tetovaže. Raje sem šel ven metat kamne v druge ljudi:) Vsaj jes bi preživu.

Prišel je dan, ko se je moj cimer in dober koljega Schex odloču da se bo dal tetovirat in da povem da on nima takšnih probljemof v druzini glede tattuja tak da je on lahko šel kdaj želi. No pa sem reku da bom še 1x poskusil srečo pr fotru in je rataloooo..jiha. Stari je reku da si lahko prepičim kožo:). Nisem mogu verjet in sem zato samo zginu v svojo sobo da se ne predomisli. Jebi ga plašljiv sam:)
Naročil smo se v Pohancah za termin in nisma niti minutke zamudila. (ni šans). On svojega jes svojega i to je to. Oba sma se jokala ampak to je zdej malenkost.

Tako se začne. Prvo en tattoo pol pa drugi in nakoncu bomo že odprli svojo tetovažarnico na kakšnem samoborskem sejmu in šli IN THE BIG LEAGUE


MDavor

2 comments:

aиchyka said...

ludo ne.. ;)

Davor said...

a ves da. Samo mores videt prvo pravo stvarco.:)
Lepše izgleda:))