07 June, 2007

Nedokončana zgodba





Nisem že dolgo pisu v blogič. Kak dan ali dva. No pa da malo razturim.
Glih sem pršu iz šihta in kolega, ki me je pripelju z avtom sem mu na zadnjem sedežu nehote pustu eno darilo. Dve piti, ki naj bi bile namenjene možakarjom, ki trenutno gnijejo za mano v pojsli in gledajo romantičen film. Mislim da sta spustila suzo ampak ne bom trdil. Trenutno sta me poklicala na en grupni objem saj je film zelo žalosten. smrk smrk. Lepo je videt ko te ma zopet nekdo rad:(

Jah nedokončana zgodba. To govorim o gnitju. Pridem domov ob 1h pa vidm da še vedno ni neč pospravljeno in vse je tako kot sem pustil. Kaj je narobe z menoj. Ali smrdim, mogoče moje noge, nisem se obril... Zakaj se ne morem vstati in pomiti posodo ter narediti malo reda v stanovanju. Hmm vprašanj toliko ampak samo en odgovor... Leno gnitje. Citiram siddharto: '' le do kam pelje tale cesta kje so meeeejeeee...'' bv

Prejšnji dan smo zajebali 200 ojrof z novopečenim cimrom a.k.a Lupšina. Nakazu sem mu denar na Ljubljansko banko oz na njegovo kartico in ka mi on reče...reče da je pozabu PIN kodo. jooo ubiseeee. Probali smo na blef in kaj se je POTEM zgodilo?! Bankomat je reku ''njami'' pas milu osnovnošolsku mater. No bit če bolje. Brez sekiranja prosim saj v Mariboru nimam sekire ampak samo nož. čisto out.

Grem raje spat da se ne bom kej narobe razpiso. Nočem nobenih zamerk

Zgornja slika pove vse moje predloge!!!



MDavor

3 comments:

Ištvan Ferkeš said...

de ti raje idi pospravt kuhnjo, ku da pa tle bluziš ... novopečeni cimrer se tud strinja na muč s tem prodlogom ... pis avt

Davor said...

hehe ne moze joze:)

bloodi said...

hehehe