30 June, 2007

Kdo je paintbolaš?


Slišal sem mnogo govoric in še več ljudi, ki se menijo okoli da je on kao paintbolaš in da živi samo za ta šport. Res je da ima vso opremo in da ma voljo do tega prelepega, adrenalinskega in zelo dragega športa (čeprav ta aktivnost še ni uveljavljena kot šport v Sloveniji ampak upam in vsi drugi da kdaj bo) ampak z moje strani in to je samo z moje strani gledano, da to ni tako.

Pravi paintbolaš je tista oseba, ki se redno ukvarja z paintbalom. Ima svojo opremo, marker, loader, bombo, sponzorja/je, pa tudi delo, čeprav je čisto krvavo ampak samo da lahko z njim dobi dnar da lahko nadaljuje ta šport. Če mu je na prvem mestu ta aktivnost od vsega drugega kot je naprimer rihtanje avta, pleskanje stanovanja, striženje cucka (a jebiga...pet jurijev je pet jurijev) pa tud če ti je paintbal bolj pomemben k punca pol si pa res zasvojenec in tem osbku bi se lahko že malo reklo ''pajntbolaš''

Da bi lahko verjeli tej osebi da se resno ukvarja s tem in da samo za to živi bo organiziral turnirje, prireditve, bo imel trgovino, vse več in več ljudi pripeljal do tega da se bojo ukvarjali z to aktivnostjo...

To je samo en majhen delček mojega mnenja zakaj naj NE bi tisti, ki igrajo paintball govorili sebi da je on pravi paintbolaš, ker s tem si samo zagotvalja eno veliko laž z katero se bo težko sprijaznil dokler jo sam ne ugotovi brez tuje pomoči.

14 comments:

nejcha said...

torej..ti nisi :) hihi :P

Goldy said...

Itak da je, on je meu paintball pred teboj :P

Tko da tut js bi znau že bit počas pravi paintballaš hahaha :D

Davor said...

haha care goldy....Tak se to dela. Prvo je paint, pol šola, pol šiht, pol nahranit cucka in pol šele ženske

nejcha said...

bi neki rekla, pa nečem bit nesramna :P

Davor said...

Tako je..raje zadrzi za sebe xD

nejcha said...

bom =)

Goldy said...

haha budale :)

Davor said...

love you 2 goldy:)

Goldy said...

Jes tut tebe srce :D

Davor said...

sej vem goldy sej vem. Drgač pa ko bos na morju pa si boma izkazala še več ljubezni..buahaha joke

Goldy said...

Hahhaa, u better be jokin' :D (ps: aj' može malo :))

Davor said...

hehe lolish...boma se zmenila. Ko bo alkohol popevu boma se pustila moči narave..hahahahahahha

bloodi said...

lahk bi vsaj kako fotko z speeda dau ne pa ta wood kurčov:D CEPEC si totalni da veš! :*

drugače pa kar se painta pa baba tiče pa tle ni sploh za razmišlat kej vlko :D

Davor said...

to bom vzeu kot kompliment blood:)
Drgač pa sem dau wood k sem vedu da mi bos ti moriu ... zdej sem pa vesel:D