08 June, 2007

Ali rockamo ali ne...? Odogovor sledi!



Ali bi rockali (LInkin Park) ali bi raje nježno (Ceca). Hm odgovor je tu. Zakaj ne oboje.
Čez dve uri pa še nekaj drobiža se začne koncert od Cece v Mariboru in moje velika rit se bo tam naslikala. Končno sem dočakal ta trenutek da skočim na kak njen koncert saj sem že hotel it v Ljubljano ampak je nekaj ljudi zajebalo (kot vedno nekdo more bit svija) in se ni izšlo. (vi že veste keri ste:D) No v glavenm čez en teden pa na Linkin Park. Staaaari ka bo to vtrganica. Pomoje bojo pokale kosti in se polovica ljudi potrgalo na plesišču ko bojo zaigrali komad Crawling ali pa Numb. Mogoče pa kakšen Faint da pa ne govorim slučajno o In The End...jihaaaaa..zrajcaaaaaaan.
To je skor bolje od sexa. Ok ni ampak ok:D

Slike dogodka sledijo v jutrišnjem popoldanskem času, če bo čas dal svoje čare da pridem do računalnika in da mi prej ne bo skliznu cug za brežice brez mene na njem:)

Zdaj pa en komad od Linkin Park iz njihovega cd-ja. Mislim da bo ta komad sekau. Linkin park - Bleed It Out (na vrhu je pesem)

MDavor

No comments: