21 June, 2007

Po 1. odstavku 7. člena Zakona o varstvu javnega reda in miru

POLICIJSKA POSTAJA
LJUBLJANA CENTER
Trdinova ulica 10
1000 Ljubljana

Opr.št. 83596348

Zadeva: Zahteva za sodno varstvo

Davor Mrkić iz Cankarjeva 24, Brežice vlagam v odprtem roku zahtevo za sodno varstvo v zvezi s plačilnim nalogom št. 83596348, ki mi je bil izdan dne 15.6.2007 zaradi domnevno storjenega prekrška po 1. odstavku 7. člena Zakona o varstvu javnega reda in miru.

Očitanega prekrška nisem storil. Kritičnega večera sem bil na obisku pri prijatelju, ki je praznoval rojstni dan. Okoli 00.50 minut smo bili vstavljeni s strani policista, ko smo
hodili po pločniku na Miklošičevi cesti. Na javnem kraju – pločniku se nisem prepiral, prav tako nisem vpil in se nedostojno vedel. To lahko dokažem z izpovedbami prič. Dostojno sem se vedel do uradne osebe, ki je vodila postopek.

Moje prepevanje melodije ni povzročilo nobenega vznemirjanja, saj nisem vpil. Prav tako se zaradi mojega ravnanja ni nihče razburjal in tudi nikogar nisem ogrožal, zato mi je ravnanje uradne osebe oziroma kaznovanje nerazumljivo in je v nasprotju z dejanskim stanjem.


Davor Mrkić


Brežice, 21.6. 2007




Ne vem zakaj so se sploh trudili kajti imamo na naši strani velikega aduta. Aduta, ki pozna vse visoke in še višje, okolico Ljubljane in še dlje, notranjost sodišča in prišla je sigurno do wc-jev.
YEAH SHE'S THE LAW. YES YES SHE IS. LAW LAW LAAAAAAW...Her name: THE JUDGE (Suzana. Romanova mama)

No comments: