09 June, 2007

Čisto stanovenje 1/2


Ka pa to, ko se zbudiš, še vedno z zaprtimi očmi, z težkim pogledom skozi okno in v glavo nabija sonce, ker so rolete fuč. Z rahlo hojo proti vratom, da prideš ven iz sobe saj potreba po vsakdanjemu opravljanju ene in iste potrebe abnormalno in z močnim curkom kliče (lulanje).
No primem za mastno kljuko od vrat sobe, ki ni bla že čiščena 1 leto od kar sem pršu v to stanovanje in odprem z rahlim vetrom v laseh saj prepih dela svoje. Ko pogledam v drugo sobo me zastrahujeoča in oslepljujoča svetloba prisili da mi dih zastane in oči ni široko odpro. To je moja faca, ki jo opisuje tale smajli na vrhu.
Pogledam en korak pred sabo in stopim z velikim strahom v dnevno sobo in se čudim kako to da se še nisem spotaknil in si razbil nos?!. Drugi korak je še bolj udoben saj ni bilo nobenega kabla katerega bi si lahko med nohte ga zarinu in tako dalje z koraki. Nisem vedel kje sem. Ali sem jes še vedno v svojem stanovanju ali so me Rusi zaradi moje inteligentnosti ukradli (okno mi je bilo celo noč odprto...možno)
Cimer vem da je bil na šihtu in tako da ni bilo možnosti da je to on in njegova lena rit počistila zato samo vprašanja kaj se je zgodilo!?. Srah in preliv znoja je še vedno prisoten. Kuhinja se svetila še lepše kot pa da bi moja mama to počistila, tla pometana brez enega praha in drobtince, vseh oblek, ki si jih imel v lastništvu nisi več mogel vseh videt saj so bile pospravljene v omaro, smokiji od najbolj nenavadne srede (beri post ''Mirna sreda je mimo'') so bili v košu za smeti...

KAJ SE JE ZGODILOOOOO,ZAKAJ MI NOČE NIHČE NIČ ODGOVORIT AAA UBIME ... kje so odgovori nakar se sliši piskajoči zvok iz wc-ja oz dva piskajoča zvoka.


Odgovor sledi, ko pridem k sebi


MDavor

1 comment:

Ištvan Ferkeš said...

Jaz nič ne vem ... mene ne vmešavat v to +fiu