18 June, 2007

En, dva, tri, štiri kebabi...




Ta fenomen, ta nadnaravniu pojav, ta dobrota z okusom piščanca, govejega mesa, purana, mešani..., ki je prispela na zemljo v neznanem času se je tudi pojavil v Brežicah in to ne samo enkrat ampak kar 4x. Štiri mini kijoski ali kaj koli so že so se odprli v roku enega leta. V celem mojem srečnem in včasih nesrečnem življenju ni bilo v Brežicah kebabčeta in sedaj, ko mam jes 21 in še nekaj drobiža let so se razširili kar štirje kot kurvi noge. Ali je to mogoče da se niso hoteli odpreti zato, ker sem jaz tam živel in sedaj ko sem v Mariboru so jih odprli ali je mogoče da je krivo vreme, mogoče dostava pic na dom,...te fast food restavracije se kar odpirajo... hmm dizaster. Kdaj bomo dočakali McDonalds v Brežicah, ko ga bom jes odprl??? Kam pelje tale cesta kje so meje???

Meni paše

15 comments:

nejcha said...

jst vem sam za tri..ki je že četrti? =)

Ištvan Ferkeš said...

dd uvaža iz maribora ... tak da pr njem doma ;)

Davor said...

Hehe lolish. sej če ne bom pa naredu McDonalds po hitrem postopku pa bojo vsi kebabčeti utekli v krško:)
četrti se baje dela pri jazzu samo ne vem če bo tam kebab. No upam da bo k se mi ne bo dalo od jazza lest do Đabara:P

Ištvan Ferkeš said...

pejzdu, ki je pa res pol tretji? čist sm zmeden :D

nejcha said...

intermarket, tržnca pa un šiptar, ko ma tafin sladoled ma..uno tam poleg jazza pa kolk sem jst čula bo pekarna :D

bloodi said...

tam bo pekarna 24h odprta:W

drgač pa jebota vas kebab, chease burger rula :D

Davor said...

hehe blood. Jes še vedno prisežem na McChicken. A tam bo pekarna. ah pas maters. Jes pa biu v vlkih upih da ne bom nucu pešaka. Pa dobro. Sve je to rok end rol

Anonymous said...

Kebabčiči, burgerji in ostale McDonald's pizdarije se lahko čisto vkamot skrijejo pred lepim, pristnim, mastnim mesnim burekom :D

Davor said...

haha lahko se skirjejo samo, ko jih maš dovolj. Ko mas v želodcu 3 kebabčeta in ti več četrti ne gre...pol se ti vse zgrauža

bloodi said...

+ sirov burek rula:D sir je pač sir i love cheese:D

Davor said...

pica burek je tud jak. Samo kurba k ga nisn še jeu razn 1x k sem naredu samo en bajs:( kdaj gremo na pica burek

bloodi said...

kdaj gremo seksat?:D

nejcha said...

lol =) se strinjam z bloodom, sirov burek rox :) mesni smrdi :P

Davor said...

blood ti samo reci plac pa cajt. Tak že dugo nisn dubu tak da bi mi kr nekki pasalo:))
Mesni je jači k sirou samo je tud sirou jak..pas maters se je tezko za odločit...loco

bloodi said...

DD nejča se strinja z mano glede tega da gremo seksat tak da vi2 kr pogumno:D:D:D js bom pa še počako do 25 leta ko se bom spet zalubo ka drugač js ne seksam sam če sm zalublen. da ne bomo samo o hrani ka ste že tak vsi predebeli:D