02 June, 2007

Dokler človek serje dobi dobre ideje in inspiracijo



...To so bile besede neke osebe Blooda. S tem je mislu na mene in moje pisanje po blogu.
Danes se je zgodila tragedija preden sem odšel na šiht. Cimer se odpravi domov in nakar za 5 min zvoni Intercom al Interdom...sej ne vem točno. No v glavnem se jes javim in slišim zvok ''neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...zaklenu sem si ključe v avto''. Nisem mogel verjet ampak sem si zamislil točno eno osebo, ki jo imama skupa z cimrom rada:)
Stopil sem dol da pokažem svoje sposobnosti iz premikanja gor z dinamitom ampak kot sem opazil da ne gre nič brez hišnika. Probavala sma vse možnosti. Uničila moj ukraden dežnik, sosed je pomagu, prsti so se nam trgali ma vse ideje so nam padle na glavo ampak ni bilo možnosti odpreti vrat.
V oddaljenem pogledu. Na hrbtni strani sonce, hoja z krepilnim korakom, v bližini videno samo eno normalno in eno stekleno oko...HIŠNIK. Stari čika, ki komaj hodi in govori svako tretjo razumljivo besedo naju vpraša kaj je narobe. Razložima situacijo in preden sma mu vse razložila je že imel rešitev. Prinesel je pravo orodje in avto je že bil na poti domov.

Pred enim mescom nam je rekel HIŠNIK da smo drogeraši in neprijavljeni v stanovanje sedaj nam pa pomaga odklenit avto.Hmm kaj pa če je on mel kej zraven da so se ključi zaklenili v avto..hmm za zamislit se je...

Bilo je res moljon problemov. Švicanje ko so nas ljudje gledali in samo čakali da za voglom prileti policija. No sej bi nam prišla prvič v življenju prav, ker bi nam oni z velikim upanjem pomagali odpret avto:) yeah right


Over and out

MDavor

3 comments:

bloodi said...

sam da vama je ratalo:)

zdej pa grem nove ideje iskat;)

Ištvan Ferkeš said...

mah hišnik mi je dal orodje za ufnat trezor, ne pa za ene boge avtomobilske vrate ... na koncu je le marela zmagala ;)

Davor said...

glavno da ni blo deža