09 September, 2007

Zgodilo se je leta...

Odpravljanje na plažo...


Ena neumsna :)



Tu smo plačali karto...


Smejali smo se ceni karte...


Kak je pa ta slika dobra... you go Teddy


Preoblekli smo se kr na plaži. Nismo šli v kabine ..fuj fuj ...



Zmagovalna...


2# zmagovalna...


3# zmagovalna...



Zgodilo se je leta 2007 v mesecu septembru natančneje 5.septembra. Ležanje v postelji z možgani na off in dinozavrom na straži smo so sepomnili, da bi za rojstni dan kolega Tedija šli na bazen se vržt v nočno kopanje. Glasna glasba v avtomobilu in noga na gasu z prehitevanjem biciklistov z hitrostjo 25km/h smo prispeli do Mariborskega otoka, kjer je par bazenov in tobogan. Ograjo nismo za spremebo rabli preskakovat, ker so bila vrata odprta (hehe vedli so da bomo mi prsli pa so pustil) in zato smo šli vseeno plezat :P
Plačali smo vstopnino in odpravili noter na kopanje. Ker nažalost ni bilo vode, saj so nam obljubili da če bomo pridni nam ne bo treba več na glavo skakat v prazni bazen in smo bli 100% sigruni da smo bli pridni ampak vode nismo videli.
Fajn nam je bilo.

13 comments:

Zala said...

ha ha:))kere fotke...
une2 so res zmagovalne, ja:D
ne vem edino, ce ste meli se cetrto osebo zravn, al je digitalc kr sam opravo vso delo;)

Davor said...

digitalc je stau na tleh...:D
samo 3 osebe

Donch said...

heeeheeee...prva zmagovalna ruuuuuulz =). KIP TREH MUŠKETIRJEV IZ RENESANSE =)

Unknown said...

jst ne komentiram...

sam ni mi jasno kak bomo mi skup žvel... jao...

Davor said...

vse pohvale fotografu!
:)
Ti bos itq z kikijem tak da ne vem kak bos TI živeu:D:D:D

predy said...

haha koji manekeni

Ištvan Ferkeš said...

wtf omg lol. tud tebe bom dal v drugo sobo ... sori koljega, jest hočem biti normalen :D

za fotke sem pa tud jest prvo pomislu na 4. persono ...

Davor said...

E state una persona... Mi scusi

Sej ni blema. Bom pa sou na wc školjko spat. Tak mi bo odgovarjalo da ko me bo stisnilo srat se ne bom rabu vstajat...;)

Unknown said...

haha... pa lej ga norca! Pa ne boš menda na delfinčkih spau! ejjjjj!


Kikija? on bo v mB? ha?

Ištvan Ferkeš said...

delfinčki so moje delo lepo prosim in so zelo udobni in vzdržljivi napram prejšnjem pokrovu, katerega je nekdo strgal ... fiuuu

Davor said...

veliki junak, ki se je spravil na bogo školjko ..da mi je da ga nadjem..ubijem ga:D

Kiki bo ja tud gor:P

BarBy said...

Zakon slike :D kaj naj rečem! CARI!!! ali pač ubise kiflom :D :D :D

BarBy said...

mmmmmmmm njami :D skoraj za pojest :P