13 September, 2007

Končno


Hjaoo če ni drugega cajta pa morem ob kasni uri oz to je že tak al tak popoldne tak da vseeno. No v glavnem nisem že pisu dobra 4dni pa mislim da je zdej cajt da kako povem.
No prekvčerišnjem sem meu zadnji neporavnan račun iz predmeta am am... iz predmeta am am... neke organizaciske vede... No sej ne vem. V glavnem da sem dubu lagano 8ico.:D
Naslednji dan pa takoj šou na zagovor prakse in naredu. To mi je biu pogoj za opravek glupe 400 urne prakse, ki jo beri pravilno: NISEM opravil ampak sem dobil štempelj:D buahaha... KA PA TO KO SE LAHKO ZDEJ VPIŠEM V DRUGI LETNIK..heheh
No danes sem biu pri frizerju in mislim da mi je ženska neki nardila na zadnjem delu samo ne vem kaj. Non stop se mi folk smeji ko mi vidi hrbet...:S Ka mam kick me sign na sebi al kaj... No zdej ga že malo preveč bluzim.Mislim da bom sou kr spat..aja pa še to
TO je za 100jkota dobra novica in hrati eno opravičilo zanjega...100jko opravičujem se ti ker sem te kdaj koli zajebaval, ko so te odpustil iz Čatešk. I got fired 2... Ne delam več v gostilni. Po neki nepravičnosti me je šef odpustil in še dve punci katerih ne bom izdal imen. No ju3 grem po šiht da ga dobim nazaj... Sem preslišal da me nuca, ker človeku dela samo ena ženska po cele dneve..hnje hnje He wants us back:P

Zdej pa res dost fašizma...ne bom več pisu..


Bla Bla produciton...

3 comments:

Ištvan Ferkeš said...

kongračiolejšens ... za šolo mislim, ne za šiht :D

BarBy said...

Se pridružujem čestitkam! :D

Inča said...

buahaha kak so te lahko vrgli??wtf? :wiu ammm amm go corner go:D še bomo tam zgleda buahaha ;)