06 September, 2007

Umrl Luciano Pavarotti


Res škoda!!! Meni je biu resno svetovni pevec. Tak glas pa ga je rak premagal. Prelil me je srh ko sem zvedel da je umrl. Žalostno

Citiram:

Slavni italijanski tenorist Luciano Pavarotti je umrl, star 71 let, je sporočila njegova menedžerka Terri Robson. Pevec, ki so mu lani diagnosticirali raka na trebušni slinavki, je preminul okoli 5. ure na svojem domu v italijanski Modeni.
"Maestro je izgubil dolg in hud boj z rakom. Vse do konca je na življenje gledal pozitivno," je povedala. Zadnje dni je večkrat izgubil zavest, imel pa je tudi težave z ledvicami. Trenutke pred smrtjo je preživel v krogu svojih najdražjih.

Pavarottija so 8. avgusta sprejeli v bolnišnico, ker je imel visoko vročino. Dva tedna kasneje so ga po opravljenih preiskavah odpustili. Potem ko je zapustil bolnišnico, je njegova žena zatrdila, da se bori kot lev. Kljub temu so mnogi predvidevali, da se je odpravil domov umret. Luciano Pavarotti
(Foto: Reuters) Slavni tenor je nazadnje javno nastopil na odprtju Zimskih olimpijskih iger februarja leta 2006 v Torinu, ko je s svojo paradno arijo Nessun Dorma iz Puccinijeve opere Turandot še enkrat navdušil milijardno občinstvo. Pevec je imel v preteklih letih večkrat težave z zdravjem in je moral pogosto odpovedovati koncerte zaradi bolečin v hrbtenici, vendar je odlagal konec kariere. Celo njegovi največji občudovalci so se spraševali, zakaj si še vedno nalaga breme koncertnih turnej.Luciana Pavarottija se bomo spominjali kot enega največjih tenoristov vseh časov. Na svetovnih odrih je preživel 40 let svojega življenja, dosegel pa je slavo, ki se lahko kosa z največjimi – kot sta na primer Madonna in Elton John.Kljub svetovni slavi je Pavarotti, sin peka Fernanda in ljubiteljske pevke Adele, ostal skromen. ''Od svojega četrtega leta sem sanjal, da bom postal pevec. Kot otrok sem užival ob poslušanju mojega očeta, ko je s prelepim tenorjem prepeval v cerkvi,'' je povedal v intervjuju leta 1991.

Vir: 24ur.com


4 comments:

Mustafa Şenalp said...

:(

Ištvan Ferkeš said...

ooooo fak dd, novi kebabči koljega?? :D


jap, mene tud vjutro prizadelo ... roman mi je priča ;)

bloodi said...

škoda, operni pevci so carji:W

bloodi said...

p.s. ostal je še bocelli ki je že tak slep sam upam da ne bo še on kmal vmro ka mi je še jačji ku Luco:)