20 September, 2007

Končno spanec dokler...



Zju3 grem na delo s teškim vekam saj so same padale dokler sem prečkau cesto. Na srečo se ni neč zgodilo da bi me kak avion povozu, ko je meu zeleno na semaforju. No pridem domu ob 15h in ka sem prvo naredu... Prvo ka sem je da sem skoču v pojslo, ki me je že klicala odkar sem jo zapustil. Spim in lepo ležim v sanjah zgubljen nisem vedu za sebe ter svet okoli, ki vesolje drži skupi. Vse resnične stvari, ki se dogajajo v lajfu so se mi NE dogajale v spanju. Stvari so lebdele, osli so mjaukali, čebele pekle čevape, ženske kot v sanjah hodle gole :drool, Bush je biu predsednik svojega dreka ki ga je posrau in še vrsto drugih zanimivih stvari. Nakar vstopi v moje sanje ena oseba. Nikoli si ne bi mislil da bi mi lahk kaj takega storila. Pretiravala je za en maučken. V ušesih sem imel moker prst, na nosu stiskajoč palec in kazalec kak mi uzemata sapo. Odprem oči in zagledam resničnost ''Inčo''. Bes v moji glavi ...
Zbudila me je da ji pomagam stvari odnest na busno postajo, ker se je odpravljala domu. Njena karijera se je tu končala.
Zdej pa gnijem kot 65% naspan človek...

Vaš naš in njihov MDavor

8 comments:

Anonymous said...

Jes bi jo z grablami po hrbti...65% naspan človk ni naspan človk...ne se jebat...človk more bit 100% naspan...za ene je to 7 ur spanca, spet drugi prisegamo na 12 ur :) kakorkoli...če človek spi ga ne budit zarad bedarij...

Davor said...

To ti povej njej!!!

Inča said...

looool mdavor se ti opravičujem čeprav mi ni žou da sm te zbudila-še te bom ko bo šansa:PPP in kak je on tečn ko se zbudi hahaha llloooollll smešn si biu sinko,smešn:D

Davor said...

hm še vedno mam probleme nespečnosti od včeri. Bom še razmislu. Oddolžila se mi bos pa prišla v mb da se ga skup nasekamo!

Inča said...

priiiiiiiiddeeeeem:D btw katja sprejeta wiiii tak da...we are looking for a place to stay:D

Davor said...

heheh lol. Samo glej da ne bo ki blizu Pupinove...kapis....tam neki preko mosta nej bo tak da ...kapis?

Inča said...

lol

če čem:PPP ko bi vsaj bla čist zram..težila bi ti skus:P skus bi te hodla budit haha...če vrjameš:D

Davor said...

jooo mala kak se ti igraš z ognjem. hjaooo