04 September, 2007

Strah pred dvd-jem

Sedim za mizo ter držim nekaj v rokah. V tej roki je toliko straha, da bi se lahko tud bugimen pogreznu v zemljo. Pred našim štetjem je bila zbrka v Mariboru s Šekijem glede jutarnjega dela, ko smo gledali serije ter zaradi nespanca se kregali in jokali..kako in kdaj se bom jes vstau če bom nadaljevau s takim aktivnim gledanjem ekrana. Zaradi počasnega in neučakanega nadaljevanja Prizn brejka sem prešaltal na drugo rešitev. Pri vsakem dobrem oz pri vsaki rešitvi more tudi biti nekaj slabega in napačnega kot je naprimer: šola, ki vedno več upada (ocene...), zamujanje na delo, paintball se izpostavi, nesramnost do kolegov zaradi nervoznosti...

No da samo na kratko povem. Začel bom gledat Heroes in mam pred sabo celo prvo sezono in dobim še drugo če sploh obstaja. Zaželite mi srečo. I'm going in....

Borbe se nadaljujejo...

8x sem popravljal ta text tak da če bo kakšna nepravilnost in čudno napisano ..''jebiga''

2 comments:

Ištvan Ferkeš said...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


zakaj to delaš?!?!?!?!?


P.S. dej plis počaki mene, boma vkep gledla :))))

Davor said...

je že konec koljega...ni več izhoda... gotov sem