27 July, 2007

...prišlo do nepravilnosti v komunikaciji



Po nočnem spanju in zbujen z švicom okoli obraza se odravim na računalnik da pogledam situacijo na mreži kdo se je ujel itd.
Klikne me koljega ter se zapričama kakšin 15min o različnih stvereh...

Stvari so nadaljevale vse bolj in bolj gosto v temo ter v velike nejasnosti. On meni ''zakaj ga ogovarjam kot moškega'' meni pa nič jasno. Za sekundo 20 se vstavim da se zberem sam pri sebi ter sestavem kot puzla kajti resno mi ni blo nič jasno več. Uganka, ki bi jo sestavil kakšen veliki um je morala biti rešena zato sem se odpravil da jo rešim in da pridem do dna te zmešnjave. Enostavno sem pogledal na msn s kom se pominam oz. na njegov / njen e-mail in opazil da sem se pogovarjal z žensko ne pa z tipom. Hjaoo ubise Davor Mrkić
15 - 20 minut lepega tipkanje z neznano osebo je šlo v prah. Svaka nam čast da sma se ujela čeprav jo nisem poznal teh 15 - 20 min saj sem mislil da je to neka druga oseba...


P.s To je bla deklina moje kolega. hahaa D shame MDavor

No comments: