06 July, 2007

Jes mam pa najboljšega fotra na svetu



Turnir paintballa, ki se bo začeu ob 11h v Mihalovcih in ki naj bi bla še letala in vlko pijanih ljudi je za mene skoraj zaustavilo srce. Sem mislu da mam vlak v soboto ob 6.30 ampak ga niam, ker sem bindek narobe pritisnu par gumbof. Neč gledam jes še 3x bolje in vidim da sem res zajebu. pas maters. Res me je blo strah da ne bom zamudu in zajebu ekipo ampak se nisn dau. Reku sem si da bom vse naredu da pridem do tam pa makar začeu ob 23h v petek peš iz maribora...
Kličem jes fotra in ga prašam kake je volje kej pa se mu hinavsko zasmejem in on avtomatsko reče da je dobre volje. Kak je reku da je on dobre volje sem postau tud jest. Prašam ga če je za akcijo da pride po mene v Maribor ker je pač nastala taka situacija in reče lik da mu glih ni do tega, ker dela zju3 in bo delu 10h tak da...Pol mu pa rečem da bi resno prosu če lahko pa je reku da ni bljema samo da prvo probma če lahko še kej drugega dobim za prevoz. Če ne bo mozno da bo uleto. IN na njegovo srečo sem našu drug prevoz. Viper Team me bojo peljal ampak poanta je v tem da bi moj stari pršu po mene v maribor samo zato, da bi lahko njegov sin igrau paintball. TO je pravi očka.
Me happy that I have father like that...:)))

3 comments:

Ištvan Ferkeš said...

svaka čast ateku, sam na taxi, da bi te prpelu pa nisi nič pomislu?? :)))))

Davor said...

ka to je letelo na mene ?

Ištvan Ferkeš said...

ne ne, nič osebnega nisem mel v mislih ...