13 July, 2007

Ko sem pisal prejšnji post sem...

Ko sem pisal prejšnji post sem na enem blogu opazil eno dobro pesem in mi je ful padla v oči. V oči se samo tak reče drgač mam pa še vedno cele učke.
No v glavnem sem mogu prekopirat sem in pokazat ker je ful dobr spesnjeno zdej pa če me bojo tožli zaradi avtorskih pravic pa nej bo. Od siddharte - Na soncu preurejeno haha ful dobr komad

Na Soncu

Jaz ne morem več na vročem živet
Jaz bi skoču v vodo,
Jaz bi hotu klimo ‘met.
Zdaj ne rabim več ostalih stvari,
Dejte mi monterja,
K našraufa te stvari!

Doživel sem že kar nekaj hladnih lepih dni,
A včas’ blo je res mrzlo,
Da k’r tresl mi je kosti,
Zdaj ležim spet na kavču,
In si mislim lepote,
Nesrečen k’r mižim.

J’z ne verjamem v nebo
Dobro klimo treba ‘met.
J’z ne verjamem v nebo
Dobro klimo treba ‘met.

K bi letos vidu zimo mal prej,
Iz ceste bi kidal sneg,
In odtajal ves moj pleh.
Vsak komar, ki me pogleda v oči,
Si misl’ svoje,
In k’r pije mojo kri.
Kako nej svoj telo v morje potopim,
Se namažem s kremo,
Preden čist ne pordečim.
Rad bi vidu, da bi šlo to z nami,
Prav kmal’ bomo vidl,
Kako bo zebl nas pozim.

J’z ne verjamem v nebo
Dobro klimo treba ‘met.
… repeat …

2 comments:

Donch said...

hehe...norrro preurejeno =)

Anonymous said...

HAHAHAHAAH TO SEM SE PA TAAAK NASMEJALA O NE NAREŽALA KO BUTEC ...zakon spesnjeno :D :D

jaooooooo :)))