27 July, 2007

MacGyver in njegov žepni nožek

Moj eden od najljubših igralcev v serijah. Richard Dean Anderson in njegov MacGyver. V majhnih šmrkavih nogah, ko sem še tekel sem ga gledal non stop in Stare Gate. Uh to je bla serija pa pol ampak zdej ne vem zakaj ga več ne gledam. Nekak mi ni al pa mogoče ga je prehitela serija Prison Break. Najjača vloga mu je bila, ko je igral v seriji Stare Gate kot Polkovnik Jack O'Neill. Vedno je v vsaki resni situaciji vrgu kako neresno besedo ven tak da sem se jes doma lahko smejal. Blagoslav režiserju.
Znano je vsem da MacGyver lahko iz daljinca pa dve frnikule lahko sestavi mini avtomobil z tiktakajočo bombo. V nožeku pa ma itq 2000 drugih stvari s katerimi lahko sestavi satelit...hjaoo

3 comments:

Ištvan Ferkeš said...

hhahahahaha makgajver car

Davor said...

haha samo Jack Onell je še večji car...:)

Ištvan Ferkeš said...

nej nej, makgajver je jači