27 July, 2007

Dobri stari cajti

Evo za vas sem zbral veliko dobrih starih risank, ki prisežem da ste vsaj 3 od vseh teh gledali v mladosti. Take spomine vzbudijo v tebe, ko vidiš da si gledal te risanke kot mali šmrkavc z nepotrebo po britju brade.

Evo par slik in komentarjev



Spretni risar Bojan. Ne vem al je on medvedek al kaj...No risal je.:)


Heroj Banananjam. Mladi Erik, ki ima prednost da, ko poje banano se spremeni v heroja Banananjam. Ta mi je bla med boljšimi:)


Hrvati so jim rekli Majstori. Slovenci pa jim rečejo A JE TO...brezveze..bla.
Majstori. To se traži.


Bikič Buš Buš


Problematična koalica Cofko Cof, ki se ne boji prav nikogar. Zanimiv ter smešen.


Charly Brown. Hmm njega nisem preveč gledal, ker ga nisem nikol videl na TV-ju ampak vem pa da je biu tudi zanjimiv. Če kdo ve o čem se je šlo pri Charliju nej napise. Tenk ju :)


Dama in potepuh. To sem gledal 1x in je bila dokaj zanimiva risanka. Ljubezenska ampak je bla sweet.Ljubezen v mladih letih :) V starih letih je ljubaf tak al tak sux


Atom Ant. Močna mala mravljica,ki se je borila proti kriminalu al nečem. Saj ne vem. vem da sem ga gledal ampak se ga ne spomnem. Tudi kle če kdo kej ve več nej napise:)


Crta. Crta kot crta. Spomnimo se spota od Gigija Dagostina!


Dinosaur Denver. Njega sem pa najraje gledal in je bila moja najljubša risanka zraven He-Man-a


He-Man. Heroj in njegovi koljegiči, ki so se borili proti sovražniki po celi galaksiji z največjim sovražnikom na čelu. Skeletor.


Gasilec Samo. Njega pa vsi poznamo.


Hrabri mišek in obenem skriti agent.


Jakec in čarobna lučka.


Kornji kornjača.


Krtek. Ta je bla tud sweet risanka. Z fortom sma se zajebavala non stop o tem krteku.haha :)))


Leteči medvedki.


Lev, čarovnica in omara. To sem 1x samo gledal in zato mi je blo jasno od kod jes poznam film Zgodbe iz Narnije. To je ta risanka :) dddooohh


Lolek in Bolek. haha ta je bla tud ok :)


Lucky Luke. Kaubojec ... hmm boriu se je proti Dalton bratom dalje pa tud več ne vem.


Medvedek Uhaček. Hmm njega vem da sem ga parkrat gledal na TV-ju na Slo 1 / 2 samo se ne spomnem kaj se je točno dogajalo v njem. No zdej se ga spomnem da sem ga gledal. aaa koji spomini.


Stripy. Oseba, ki je imela probljeme s Stripijem kajti gospod je hotel samo imeti mir a ga ni mogel dobiti. Hahaa. Stripy je značilen po svojem smehu. hahaha


Kolca mož. Človek, ki mogel nehati kolcati. Ime vse pove:)


Čebelica Maja. Ja pa kaj. Gledal sem tud to. Briga me.


Pinguuuuu


Profesor Baltazar in njegovi nori izumu, ki so rešili vsem muke pri delu. Ok risanka:)


Road Runner. KMIK KMIK ...vrrrruuuuuuuuummmm :)))


Štrumfovi i Gargamel


Šulnčki. haha kak je blo pa to kul gledat.


Toro in Pončno. Dva žabca, ki si samo iščeta hrano za preživetje pa vedno hrana najde njih. haha


To risanko sem tud gledal samo se spomnem da je bila francoska pa je mela prevod odspodi ampak se ne spomnem kak je naslov. Rečmo da se imenuje V telesu :)



No to je samo en mali predogled koliko je drugih slik in risank. Ni se mi glih dalo do konca prilepit in risat.

No upam da ste uživali.

LP od MDavor

15 comments:

nejcha said...

buš buš..ta je carska risanka bla :) pa leteči medvedki rox :D hihi =P pa bojan je biu tut dobr-to prva slovenska risanka baje :D

Ištvan Ferkeš said...

zakon post ...

pozabo si še tom&đeri, pa eno najjačih risank: Dedek Bedenko "rana ura, zlata ura ;)"

pa za Lucky Luck ti mam doma celo kolekcijo na videokasetah, je čika prneso iz dojčlandije, je pa zakon crtič ... čovik brži od svoje sence ;)+ brača dalton hahahha smehiča puna kuča

nejcha said...
This comment has been removed by the author.
nejcha said...

he-man...joj,to zakon risanka...s bratrancem sma jo skos gledala :D dobr da mam vse n akaseti :D hihi:)))

Zala said...

ijo...dedek bedenko:))to je bla ena super risanka ja...to se vem, da jo je brat rad gledo:D
drugac pa ja, dobre stare risanke...ne pa dans ko so same kitajse pa nvm kake se in se v njih sam neki strelajo-bojujejo itd...

Davor said...

dedek bedenko??? Pa kera je to risanka. Sploh se mi ne sanja:EH
Gledau sem na google.com pa neč ne najde.

Ištvan Ferkeš said...

zala je itaq premlada :P , da bi se točno spomnla te risanke, dd tega pa v brescah ziher niso prenašal, tak da ti oprostim ker ne veš ktera je

drgač sta pa bla jajo pa pajo, ki sta vsako jutro skakala iz pograda direktiva v hlače, ker jih je dedek Bedenko nagnal delat ... bom probal najdit kej ;)

Zala said...

dej dej...kdo je premlad:p
sej ta risanka je bla se par let nazaj...
pa ta dva poba sta mela enga "fain" soseda...mesarja, ko je skos neke vspilaval, mam prav ne matej:))

Davor said...

še vedno ne vem o čem se gre tak da če bi bla kaka možnost, da bi zvedu bi blo kul k me firbec matra. jes pa ljubitelj takih risank pa ne vem kera je to risanka. Shame on me:S

Anonymous said...

dedek bedenko je drgač jajo in pajo. sej ne, da sm neki strašnu stara (sploh nesm =)) sam te risanke, ki do zdej ... nodi pa tu ... brez zamere: en drek use skp. ta stare so ZAKON. =) fajn se imte

Anonymous said...

jaooo kiri cajti :( takrat še je bilo tak lepo... :)

drgač pa zakon:

BANANA NJAM je bla ena izmed mojih najljubših. ko je poleto okol Zemlje in olupo banano prej. sem jes misla da tud lahk to postanem :D

A JE TO sta bla face, ko sta se vedno tak trudla da neki zmontirata pol se jima je pa vse kr podrlo,pa sta še kr vztrajala hihi,,faci

COFKO COF oz. Blinky Bill jeeee moja izmed najljubših full fajna risanka..
"hej hej cofko cof,,lala lala la.."

uu tista črta mi je bla tud skoz tak fajna in zanimiva kak so se prelivale črtke ko so se stvari premikale,noro

dinozaver DENVER jeeeii to sem pa full rada gledala ko so tisti mulci doživljali takšne dogodivščine z Denverom....

jakec in Čarobna lučka tud bla lepa, sem sanjala da bi tud jaz to zmogla nardit z mojo lučko zvečer,ko grejo vsi spat ;))

Medvedek Uhaček je bla pa full prikupna risanka,pa fuuuull lepo je pela una pevka na začetku in koncu risanke,še zdaj vem malo pet. pa un medek je šel pol na koncu vedno spat :)
mama moja pa: it's time to sleep darling :)

Kolca mož je bla smešna hehe,kamor je vstopil je vse skakalo.

Čebelica Maja in dogodivščine z Vilijem heh..tud nice cartoon.

Piiinguuuu moja izmed najljubših,taka smešna onmu pingotu se je vedno neki zgodilo,ko je kam šel. ampak na koncu se je vse vredu izšlo..pa full so se smešno oglašali hhihi..drgač pa ta Pingu še je zdaj kdaj pa kdaj na tv ;)

Road Runner
MEK MEK,he he ,,skoz mu je pasti nastavljal pa nikol ga ni mogel dobit hehe,to se mi je dopadlo ;) :P svetovno

Smrkci so bli tud kr fajni,,GARGAMEL je bil zloben :D
najboljša je bila una smrkca,deklica,ki je bla edina med fanti hehe ;))

Šolnčki je bla tud zakon,full prikupna,moja je bla una balerina šolnček rozaaa,aja pa uni zeleni je bil prijazen ;)

Toro in Pončo pa tak face do konca,full smešna :D


FULL FAJNI POST,MI JE KR MALO HUDO KO POMISLIM NA TISTE CAJTE LEPE..no se so zdaj tud lepi samo takrat je blo otroštvo..zdaj pa same skrbi :)) če si jih seveda sam narediš ;)

riiiiisanke jaz obožujem . amen .

Anonymous said...

Ona francoska risanka, ki ji ne veš naslove je: Il était une fois... la vie - Nekoč je bilo življenje. Mah, zakon je! :D

nuša

Unknown said...

jeiii, končno najdla tole risanko. skor.
"V telesu" - mogoče veš kako je naslov v francoščini? Kako si pa našel tole fotko :))

Anonymous said...

Erase Una Vez La Vida
Mislim, da je to to ;) Poglej na youtube ali na google.

MDavor

Anonymous said...

nejcha a maš še kje te kasete z he manom ?