05 July, 2007

3,2,1 TEEEEEEEEČ


No situacija takšna. Pridem z šihta domov ves srečen, ker se je končno vse končalo. Delal sem pune 3 dni do konca. Od jutra dobesedno do sutra. Pridem v stanovanje in tam me pričakata dva nepričakovana darila. Na enega sem bil bolj presenečen kot na drugega. Vstopim noter in vidim da na tleh ni več usb-ja in par žic. Takoj sem vedu da se je nekdo zajebaval z mojim sistemom čistoče stanovanja in čujem dva smehajajoča glasova. Takoj sem vedu kaj je narobe in za kaj se gre. Vstopim noter še malo dlje oz par korakov več ter vidim na pojsli od bivšega cimra ni mojih oblek ampak so pozlagane na policah. ŠOOK. Smeh licah Patricije ter cimra je bil neopisljiv. Smeh radosti za njiju za mene pa ŠOOK.
No sprejel sem prvo darilo z težavo in malim veseljem saj je bilo celo stanovanje čisto. Drugo darilo je bilo večji problem. Odprem hladilnik ter vidim nekaj kar sfali samo zvečer in naredi osla iz tebe alias alkohol. Neč, počasi smo ga začeli konzumirat ter je pršel tudi njegov čas za ga sfali. Imeli smo težke bitke z stolom saj je imel operacijo tako da sma z Dr. MDavor in Dr. Šeki vzeli stvar v svoje roke in mu probala zašit nazaj strgano nogico ampak nažalost, ko sma ugotovila da mu ni spasa in da bo umrl sma se odločila da grema raj na pivo. Šli smo ven iz stanovanje dokler še ni kdo potrkal na vrata (policija) in imeli smo tokrat srečo jiha:)
Prispeli smo na Lent, ki je bil veliki poskus pijančevanja in mislim da je ratalo. Ležanje ljudi na tleh (cimra, njegovo deklo ampak sebe ne bom omenil da sem ležal. Sedel sem). Pot je spet vodila do KMŠja kjer naj bi pel obljubljeni Vlado Kreslin. Nismo ga vidli saj je bilo preveč ljudi in če bi imel napravo za merjenje alkohola bi napisal error. Šli smo ven. nekateri v miru nekatere je varnostnik vrgel ven in jim zabičal da ne smejo it na wc bruhat in da nimajo več dostopa do kluba ampak niso se preveč sekiral in so se šli vsedet k koljegom. No mi pa smo si izbrali najbližji taxi ter oddivjali domov. Lepi in mirni vetrič iz odprtega okna je pihljal v najlepšem možnem smeru...V mojo glavo.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tle se glih ne spomnem kaj je bilo kajti mislim da je nekdo izrezal delček filma ker ni želel da bi ga kdo videl ampak vem pa samo da smo iztopili iz taxija preden smo prispeli na cilj ter sem šaptal koljegatu cimru ''ko reččem 3,2,1 teč, pol začni tečt, ok?!'' In resno jes njemu ''3,2,1 TEEEEEEEEEEEEEEEEEČ'' ampak od njega nič. Nažalost je zaradi tega morel dati 50€. Prokleti zajec. Zakaj nisi mogle tečt.
Drugo jutro je bilo vse vredu razen unega tirga v moji sobi, ki mi je po glavi skakal. Mah briga me

LP..

P.s alkohol ni rešitev. Začnite se drogirat

9 comments:

Ištvan Ferkeš said...

ne ni rešitev v drogah, samo na alkohol je treba gledat s prave strani ;) kot drugo pa zajec ni teko zaradi tega, ker gospodič MDavor itaq ni bil sposoben stat, kaj šele tečt ... drgač pa kemična čistilnica naredi baje že čudeže :P

Unknown said...

DD vidiš! Če bi biu še jst poleg bi skup tekla k bedaka! =P

kak mi je žeu ka te scene nism vidu! [jok]

Goldy said...

Ja ja 100jko ti bi teko s svojo zvito nogo hahaha no tut če bi ti teko bi didi hotu oz po možnosti se zložo na podn :D

Davor said...

dej bot tiho. Veš kak sem teku. V tistem cajtu sem biu hiter kot Michael Johnson. Če bi me dubu na 100 m pol mu pa svaka čast:)

Ištvan Ferkeš said...

smeh ... a iz avta je lezo pol minute, nikak da se vstane :)))
kak je teko se res ne spomnem, ka sm samo 3,2,1 slišu pol pa tud men malo filma fali :ups

Ištvan Ferkeš said...

aja pa glede na zadnje slike tistega večera (hoja po stopnicah) dvomim, da si bil hiter ko blisk ...

prlep jih če se upaš :P

Davor said...

heheh minuto smeha na spomnjene slike...hehe
P.s ne upam

Ištvan Ferkeš said...

ne budi pičko ... daj da vidimo, če ne jih bom itaq jest dal gor :P

Davor said...

sej jih tak nimas tak da ni bljema:P