13 July, 2007

Dokaj donosen dan



Ne vem zakaj ampak spau sem do 13h. Kliče me koljega da je prišu iz morja in da morema it na pijačo pa jes rečemm da ne vem ki bi lahko biu probljem in se zapodima. Človek take metu ven da sem umiru pa še to je reku da če kdau nucu kako pojslo da če lahko pride k meni. Pr men pa pojsl 150 + dve tak da zopet ne vidim probljema. Ne morem pa verjet da od kar grem z njem ven da mi vedno zrihta neko cifro od neke dekline in danes je tud isto blo samo da pol ko sma sla narazen sem si še sam eno zrihtau. Dve muhi na en mah. Uuuuu:) Pr drugem, ko sem pa biu je pa biu frizer in je meu eno stranko k je bla huuuudoooooo poštimana in nins mogu nehat jo gledat. Prijazna, dobra, lušna, vse kar si lahko človek zaželi samo upam da bo mela še tisto kar si vsak človek želi pr ženski. PAMET:) Če bo pa samo za eno noč pa nej bo glupa:))
No v glavnem me je ful sram tega povedat ampak mislim da je ta frizer gej ampak noooon stop ma pa okol sebe take pičke da lahko samo dol padeš. Neč mi ni jasno. Ziher je petek 13 :)
No grem klicart hehe

Vaš, naš, njihov MDavor

p.s komi čakam moreeeeeeee

3 comments:

Ištvan Ferkeš said...

po mojem zadnjem štetju je bilo v stanovanju natančno 168 postelj ... tak da ne vem kak si ti izračunal 150?!?!?!?

Davor said...

to je blo onde ko si ti šou. Zdej je blo malo sprememb. Mogu sem jih par vreč ven xD

Anonymous said...

hahahaah kiri post :D

pošteno