06 March, 2008

Najrajši sn pa steboj piu...

Tako poteka pogovor med dvema:

A: Alo care, ki si? Ka delaš v sredo zvečer?
B: Neč
A: Ka bi sou... (se ne dokonča stavek, odgovor že pade)
B: Bi!
C: In smo se odpravili na Mi2

Tako je nekako potekalo vse skupaj.

Priprave na sredo so potekale v najlepšem kraju v Mariboru. Na štirinožni leseni,udobno za popizdit, pojsli. Dvourni spanec mi je dal energije za noro izživljavanje na koncertu ter neopisljivo glupiranje in norčevanje iz pijancev. Čeprav ni bilo neč alkohola z moje strani, no skoraj nič. Škrobec brezplačnega alkohola podkovanega z brezplačnim kruhom in mortadelo. To sem si pa le privoščil.
Presenečena z cimrom o petju in igranju benda je bila na vrhu lestvice. Dečki so super žagali in se vidi da imajo štajersko kri. hehe. Samo tako naprej.
Zaključek vsega tega je pa bil primeren za en večerni film oz če raje bom bolj natančen, jutranji film. Leptop je igral Alvin And The Chipmunks.

Začeli so z komadom Ti nisi ta (predober komad)


Vrhunce so pa nardili z komadom Najrajši sn pa steboj pil. Dlakice so bile pokončne

7 comments:

Uroš said...

težko študentsko živleje... marmelada na kruhi pa flaša v roki :))

Davor said...

mortadela uroš, mortadela. Ka sem mogoče napisu narobe:S
:D Najedli smo se glih praf:D

Ištvan Ferkeš said...

Mi2 so zakon al čez pustlo je pa ni, majke mi ... kot smo rekli: prišel, se naspal, odšel ave ave

Anonymous said...

jooooooo da sm biu tam....magar bi si še kako pivo spiu :D

bloodi said...

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauš pička vam matrna:D

Davor said...

jah neb se branli da bi kdo še biu tam:P
Mortadele je ostalo još in še ;)

Ištvan Ferkeš said...

mortadela se rezala ku kebab :D