25 March, 2008

Ta veseli dan ali Matiček se ženi

Tako. Zdej pa se tuki konča ta zadeva. Pa ne moreš to kr tak. Prvo je bil navadni sosed z trkom na vrata ob pozni nikogar moteči uri. Trk trk in prosi da se umirimo. No vredu. Se umirimo čeprav nismo neč naredili.
Naslednjič drugi sosed. Zaradi njega se na avtu opazijo spremembe. Brisalci dvinjeni, dretje na sostanovalce in ukazovanje da se umakne avto iz parkirišča, ustrahovanje z enim očesom...ipd
Nato je prišla policija z nočno lampico. Prvo smo pomislili da nam je nekdo za roj. dan poslal kakšega erotičnega plesalca ampak v bližini nikjer nobenega roj. dneva. Raje bi ga videl golega kot tistih 110eu njemu dal za Toarega.
No v nadaljevanju predobrega današnjega dne, saj ni bil tako vsakdanji se je šiht lepo odpel osem ur, vonjave mojega švica so še vedno prisotne, okoli las se še vedno nabira plevel, moje luknje v očeh so bile zalite z vodo ampak na koncu je vedno nekdo, ki vso to veselje uniči. TO je moja cimra. Cimra z besedami, ko sem vstopil v stanovanje '' Davor, tu so bili kriminalisti''

Tu se je koncal moj lepi dan



Šeki jes se že pakiram!!!!

7 comments:

Uroš said...

o maj gad! pubički moji, pa ke delate?

vas jes vzamem ta kedn pod kap.

Ištvan Ferkeš said...

2. možnosti:
-pakiraj & bejži
-hitro pakiraj & še hitrej bejži


p.s. mene ne poznaš!!!

Anonymous said...

ahhh pubje kupte ta blok ne pa nebote meli vec nobenih problemov...tistiga ki vas bo pa prjavljal pa pol izselite pa je problem resen

Davor said...

hehe nekak takega bomo mogli nardit. Če ne bomo pa upoštevali od uroša ponudbo. Da nas vzame pod bajto. Samo neč ne obljubima kak bo kej to potekalo :P razmetano, štakori, smrad, nepreoblečena posteljina... phh

Goldy said...

bravo naši hahah

Ištvan Ferkeš said...

rade vule kupim ta blok, se itaq ni neč vredn, gnar pa tud ni bil nikder problem, samo če dobro poštudiram bom mel samo probleme s tem, ka res se mi ne da vsake tolko štenge pucat, pa prah brisat po vseh stanovanjih ... že tu dosti ka ga ne brišem pod pustlo

bloodi said...

stari pa drečata ni več gor, ka so iskal?:DDDDDD