12 March, 2008

Slika nepozabnih trenuktov.

To je to. to se zgodi kadar imaš dovolj časa za vse stvari na svetu in začnes slikat stvari okoli sebe zraven pa padejo noter še druge žvali. Počasi se premikajte dol in opazujte kako se neprepoznavna žival spreminja. Ima enostavno barvo ampak njegova oblika je nenavadno, vredna občudovanja. Počasi diha v stilu kače samo zato da jo nihče ne opazi. Rad se slika v samoti. Nikoli ne pozdravi ampak z glavo dol obkroži nasprotnega isto spolnega osebka. Zaključili smo da se zadeva končala z nasmeškom te prekrasne žvali in, zato sem tudi jaz objavil te posnetke z dobrim srcem.

































































































Slika, ki pa je zmagovalna za celo večnost je pa čisto na koncu. Ni debate da se bi spregledala. Hecna je :D






















To je pa neki še za mojga koljegiča. 100jko me like you. Now bring me some pizza. buahaha

9 comments:

Ištvan Ferkeš said...

ka pa to ku prvo ko sm pogledu slike, sploh ni za videt dihurja, vse je blo isto ... šele pol v drugo sm opazo :D:D:D

Davor said...

varka stari moj, varka. Pa to naj bi biu jazbec:D

Unknown said...

Ka te pa jst ubijem? Hjooo. Samo dobr ka si pu slik zbrisu. Ko sm ti popunu mobitel. =D


Sam sm lep u božju matr. =D

Davor said...

ne ne...mislim da so to vse slike. ne bi se spomnu glh da bi kej zbrisu :P
Drgač si lep na vse strani

maruša said...

tisto NAJ BI BIL jazbec ja:D:D:D

bloodi said...

100jko ne da si grd ampak si grd u pizdu matrno:DDDDDDDDD

maruša said...

joj joj joj:D:D

Davor said...

grd samo še vedno nekak na nek način lep:P

bloodi said...

nej se tolaži s tem da je lepota relativna:DDD