12 March, 2008

Pogrešam te mala moja!!!

Pa si šla, p**** ti materna
familija naj ti bo žalosna
pa si šla, p**** ti materna
pustila si me samega, ko psa.

Tako je. Je šla. Gledanje v nebo kako bi našel njen horoskopski znah v katajskem značaju ima še vedno stari notranji greh. Dajanje preglavice čez dan in bog ne daj čez noč med mirnem in zasluženem spancu, se je prelevilo v nočne more saj te več ni. ''pustila si me samega, ko psa''. Pa četudi sem pes in sem se tako obnašal do tebe mogoče si tudi nisem zaslužil kaj takega saj tudi najboljši kuharji včasih izgubijo svoj čar do kuhanja, pilot tudi ne pristane vedno na 3. žici na letalonosilki, kepica sladoleda se večkrat od prodajalca pojavi v manjšem izadnju...
Tvoje oddajanje ostankov me je matralo kajti nikoli nisem vedel, če se bojo našli in odpravili. Cilj tvojega uspeha je biti skrita pred vsemi ljudmi in biti prepričana vase, da nikakor ne prispeš v vid koga drugega.
Nudil sem ti hrano, pijačo, nori pogled na svet saj življenje ti je bilo z mano divje in nepredvidljivo. Vsaki dan so se ti dogajale nove stvari s katerimi si bila zadovoljna in se nisi pritoževala. Mogoče nisi imela največ oboževalcem saj lepota tojega obraza je bila v špic in ne z usti naprej. Zakaj si me zapustila? Imaš drugega /drugo? Nikoli te ne bom pozabil. Vedno si dobrodošla nazaj.
Pogrešam te štakor moj:(

4 comments:

Ištvan Ferkeš said...

ka pa če ne bi več sprejemal takih gostov? ka praviš ...

Uroš said...

hahahaha :DDD klanjam se! hahaha :D zažiga ku miglc za šankom! :D

Davor said...

šeki. Če mamo casperja ala duha pol lahko mamo tu žvali. Sej mi2 tud nisme kej preveč oddaljena od statusa žvali :W

miglc za šankom..hahha uroš :)

Ištvan Ferkeš said...

to je tud res, da nisma za nikam al vseeno ... bolje ja na krevetu nego da tamo leži štakor :)

hahahah miglc je pa prava prispodoba hahahha