18 December, 2007

Poraz

Premražen in objet iz vseh strani negativne energije. Drhtenje roke pri vsaki novi in zelo dolgo ter globoko premišljeni potezi. Imetje dodatnega streliva nikoli ni pomagalo saj nasprotnik je vedno bil premočan in vedno predvidel mojo naslednjo potezo. Kolikokrat pretuhtane poteze in v upanju pri odkritju novega neodkritega oz neraziskanega polja, sem moral posterči po brisačo ter obrisati znoj iz lica. Kasnejša prehitevanja nasprotnika proti vrhu in končenmu zaključku dela sem se boril kot lev z hitrostjo padanja soli v juho. Popolnoma sem imel napolnjeno telo z adrenalinom in divjimi kromosomi žejnimi po zmagi in maščevanju, ki so v mraku žareli v meni. Bogi pritisk na tisto miško in jeza v čeljusti se je opazilo da je neznanec vedno bližje in da me dohiteva. Pri odpiranju polja mi nikakor ni šlo v glavo, kako on lahko jes pa ne. Poraza si nisem smel privoščiti zato je znoj z dvojno hitrostjo tekel ter kromosomi ponorili, da se bom moral zju3 takoj ponovno obirt.
Na koncu se je resno vse obrestovalo in zmaga je bila pridobljena. Ampak ne z moje strani.
Prokleti Šeki in minolovec prek msn-ja :(

Jutri je novi dan in novi izzivi se kažejo nasproti.

p.s po končanem bojevanju se je vedno vsedel dober spanec.

3 comments:

Donch said...

hehe... boš meu pa drugič srečo ;)

Ištvan Ferkeš said...

tle ne igra sreča, znanje je u pitanju, zato treniraj, treniraj!!!

Davor said...

budem budem. ali nemam konkurence da bi treniro:P