07 December, 2007

Čas za nove in boljše voznike

Kar sem dobil pred dvema letoma mi je sedaj naredilo majhen strošek ampak se ne branim. Dobil sem pred mescom dni povabilo oz obvestilo da bi bilo najboljše da se oglasim na javni upravi...
Čas je tudi za mene da se prestavim iz voznika ''šmrkavca'' na voznika ''pubeca'' kot je moj oče, mama, cimer, precednik Slovenije, pokojni McRae in vsi tisti, ki imajo več kot 2 leti izpit za avto. Nič posebnega za zdej to ni ampak v upanju sem na najboljše.
Samo gledam na to da od zdej naprej ne bom tak kot vsi šmrkači, ki mislijo da če majo več kot dve leti izpit, da bom lahko pil in počel razne pizdarije z alkoholom. Ni vredno brez veze pit pa vozit pa zbit tiste ki nam delajo osvetljavo in krasijo mesto. Če nisi gotof nisi neč.

Vsi vemo kaj piše pred vhodom v rudnik na tabli...
Veliko tega želim vsem voznikom in obilo veselja ter da prihajajo domov nič prej kot pred 4h zjutraj. Naslednji dan pa postanete isto kot Pršica ali pa Žohar. Zabarikadirana v postelji in z vsemi možnimi slovenskimi kletvicami prekleu mobitel ko zvoni ob 11h.