10 December, 2007

Kresničke


Ugotovil sem da študij v Mariboru izganja bankovce iz žepa. Ne da moreš plačevati članarino za knjižnico in podobne stvari ampak plavim uniformam, ki se jim ne moreš umaknit. Kamorkoli prideš / greš so tam. Mogoče sem lahko tokrat malo srečen da so me tokrat vstavli in mi nabil 41€ zaradi neprisotnosti kresničke.
Prijazen gospod ampak vseeno jeza na koncu mojega jezika, da bi mu vse preštel in povedu da mu smrdi iz gobca ter brki še vedno mastni od popoldanskega kosila saj sem ga zavohal takoj, ko je odprl okno in izjavil standardne besede ''osebno prosim''. No v glavnem da ne kompliciram glede njih ampak kliče me po nepričakovanem postanku na sredini mračne ceste kolega da gremo ven in pravi čisto naspidiran, zadihan in pol drhtajočega glasu kako je nekdo podrl nekoga pred njegovimi očmi. Čisto krvav leži na tleh in na mračnem delu ceste brezmočen. Okoli njega pa cel kup ljudi
To se da človeku malo zamislit in da vedet, da bom kr z veseljem dal 41€ za tisto kresničko, ki sem jo kasneje dobil od gospoda Plavega.

Sux

13 comments:

Unknown said...

jao jao jao jao jao! Ka ti se trudiš dobit kazen za vse mogoče stvari? Sam čez rdečo še moreš. =P

Ištvan Ferkeš said...

oooooooOOOOooooOoO faaaaaak

ka pa, če je res neki na naju dveh, al majo samo policaji takšno voljo ... new topic: pršica&žohar goes to prison :)

Unknown said...

hehe lol. To vama jst povem. To ni naklučje da sam vas dva. Mene vedno vstavjo v avtu. Ker je biu v dveh letih 18x ustavlen od policije. Pa sam eno kazen dubu? FAKIN RDEČA LUČ!!!

maruša said...

najbolš da zdej hodiš naokol s to kresničko:P veliiik je vredna:)

Davor said...

sej zdej mam non stop jo v žepu tak da..:P ni več problema da me zajebavajo. Edino če jo bom kdaj pozabu dat iz žepa ven..eee tu bi se znau zgodit problem:W

Sorty said...

hahah pred slabim mescom smo mel podobno skor identično razpravo na mojem blogu in smo se strinjal da vedno najebemo študentje.Jst sem še vedno jezn ko satan ker sem mogu plačat kazen.Drugač pa ja tut jst zdej nosim kresničko vredno 40€!

maruša said...

si dal kresničko že kdaj ven iz žepa???:D

Davor said...

more priznat da sem in glih v tistem trenutku je šla marica mimo... Ponosen na sebe ...uhh:)

maruša said...

ooo priden:P nemorm vrjet:D

Davor said...

jah ka da ti rečem. V ulici sem biu najbolj priden fantek samo kaj se je dogajalo zunaj ulice pa ne bom komentiral:D

maruša said...

kok te poznam..nebi rekla da si bil najbol priden fantek:P ;)

Davor said...

hmm največja fora je v tem da ti mene ne poznas:P
Poznas me samo par mescou(2) :P
edino če si gledala moje slike iz mladih let, bla pri moji mami, pretirano brskala po interpolu. Vse se da ugotovit ja:P

maruša said...

ne res te ne poznam, vsaj dobr ne:P ampak enmau pa te:P
drgač pa...če se hoče se itak vse zve:)