23 November, 2007

Pa svaka čast dečkotu

Kot mu je že uspelo v srednji šoli (ne vem kak je blo z njem v osnovni šoli) mu je ratalo tudi na Radio Energy (Krško). Pomoje se tud nekak vleče na faksu... Tudi mu je ratalo pridet na nacionalno televizijo. Klemen Slakonja, ki ga vsi poznamo z glasekom radija Energija. Lik imitira vse vrste ljudi od Anžeja Dežnika, Jana Plastenega in še pretirano število drugih glazbenikov. Primer je tu ko oponaša Tomi Megliča (Siddharta).

Sej ni da sem ljubitelj njega ampak zvestobo prisegam Siddharti in mi duša ni dala miru, da ga ne bi reklamirau na blogu ter postau filmček.

Cel spot sem urno opazoval in moji majhni zelo razviti možgančki so imeli mišljenja da je to čista perfektna replika Tomija iz šmrkavih let ampak pri koncu je bilo ugotovljeno z mojim bujnim očesom da je to prevara za naše alkoholizirane možgane (''Alkoholizirene'' je bilo mišljeno samo za študente). Pohvale Klemenu za široki, dolgotrajni, preznojeni korak do tega mesta v karijeri.



a2a924ee5f220ca3fcc31074525eea00

7 comments:

maruša said...

res je car:)

Ištvan Ferkeš said...

aaaaaaaaaaaaaa smehhhhhhhhhhh

*?@?**%//"#&#@ najjače odpeto

maruša said...

ja sam je res to najbolš:)))

Anonymous said...

raztura četud je fake

Davor said...

in uroš se je oglasil...XD
dobar je dobar ;)

Anonymous said...

mojster je res legenda. svaka mu čast

Anonymous said...

Res je car klemen... to se zmer nasmejimo ko smo v njegovi druzbi!! svaka mu cast!!!