12 November, 2007

Norci na pohodu

Pisalo se je daljno leto 2007 in sicer v zaključku leta. Prihajala je zima in čas je bil da se starejši otroci spustijo na nivo mladostnika. Zabave, ki smo jih pretrpeli v nižjih letih so se sedaj zopet ponovile. Lunapark se je iz Brežic (najlepši kraj v Sloveniji) prestavil po nekaj letih v Krško. Bili so časi, ko smo polovico očetove plače pustil v Las Vegasu (beri: igralnica igralnih avtomatov v lunaparku).
Sedaj je pa prišel čas da se iz igric prestavimo na avteke. Tako potaka glupost na filmčku a vsi vemo da je glupost neunišljiva (prevod za tiste, ki ne vejo hrvaško kaj pomeni neuništljiva=neuničljiva..Doncha??? xD )


10 comments:

Jumb0 said...

haha :D še k sreči ka smo mi pobegnli v tika :) no se jest sem hoto na avtke sam je se drugim bul pilo :w

Davor said...

hvala bogu..:P Ko vas jebe vse skup. Nam je blo mrak

Goldy said...

točno tak, mrak od mraka! :D

Unknown said...

ma ja ne. Ste zahinavli. Ko vas jebe. Nam je blo fino! Audi klapa je uživala. =D Sicer so kolena nastradala.

DD škoda ka nisi posnel unga ko ste moj avto vn fuknli =DDDDDDD

Davor said...

sej sem samo je drugi filmček pa je večji... pa se mi ne da ga uplodat:D

Goldy said...

pizda lena, dej update gor :D

Davor said...

ko bos ti meu linijo 128/64 mi pol povej če se ti bo dalo uploadt 20mb filmček:D
bom na sihtu ga dau gor ;)

Unknown said...

hehe... na šihtu ne smeš na Utube. Tak da se ti na kj drugega pa neo dalo...

Donch said...

jaaao Davor..ka si ti dušca, da mi greš prevajat xD..hehehehe...

Davor said...

mah donchika moja draga... veš da ni blema. Vsaka doooobra kolegica od stojkota je moja dobra kolegica od stojkota buahahaa