07 November, 2007

Nestpno čakanje se spremenilo v jok in nekoga da ubijem


Vse lepo in praf samo pol pa more koljega šeki vse zasrat. Ni mogu zdržat da ne bi me poklicu. Ču sem ga v telefonu. Jok in stok je iztopau iz zvočnika telefona ''zakaaaaaj''. Meni resno neč jasno on pa govoru o Prison breaku in bolj natančneje o šestem delu. Res da mi je zamoriu cel fakin dan ampak ok. Komp mi dela preveč počasi, da bi lahko potegnu vse te podatke.

Pol je pa padla ena tema o Traktoru. smehič...suze radosti so padale
Luss... to je zdej vredno tuk smajlijeu :D:D:D:D:D:D:D:D xD xD xD xD xD

12 comments:

Ištvan Ferkeš said...

a de de jokica, ka lažeš :D:D:D:D

res da sem bil malo potrt in depresiven in sem si šel obuvat une črno-bele kockaste copate, vendar sem preživel ...

seveda pa pogovor o traktorjih mora bit, sej sma stara mehanika in je to priljubljena tema med ljudmi tega foha (poklica)

Davor said...

zamirim ti!

Ištvan Ferkeš said...

to pa tak ko maš takiga cimra ... mrš :D

123456 said...

Da si se vsaj zadušu... :P
+ da bi ti prsti odpal zrd tolkih smajlijeu! >.<

Anonymous said...

=) lol =) zato pa mamo prijatle ... če mamo slab dan gremo k njim in zagrenimo še njim dan :d

Jumb0 said...

dd ka pa to ku ni sam 6i del pršo ven ampak je polek še 7mi!!! 2ure sem živčn pred kompom sedo pa dol vleko... da viš pol kuk so ble duge minute ku je trebal odrarat! jao ludi moji... pol pa da bi me kdu zmoto ku sem gledo bi ga pa kr fento :D dd se veš nemorš ti to pred menoj gledat :)

Ištvan Ferkeš said...

ne me jebat ... tud 7 je pršu ven??

nejcha said...

hihi :D
6 in 7 ja...7 se že zanka,ju3 ga bom že upam,da gledala :D

Jumb0 said...

se vam lahk povem da je probo pobegnt pa mu ni ratalo :D

Sorty said...

hah 6 del se konča tko da bi res ne bi zdržu še 1 tedn pol pride pa še sedmi ki te samo še dofila z adrenalinom.Noro!

Davor said...

mah kolegič šeki vedno reši dan tak da sem ga gledu in 6 in 7... samo bolje da nisn...
dab meu leptop bi ziher ga več neb meu (če se zastopmo)

Ištvan Ferkeš said...

faaaaaaaaaaaaaaak sedmi del je tudi ven, ka pa to ko res nism vedu .... kdo ga ma???? plissssss hitro in nujno, jumbo si jutre doma???? pa 8 mi tud zrihti prosim :D seveda če se da ...