20 August, 2007

Na dušo nekaterim...

Bilo je nekaj prijavljenih opomb, ki so bile dokaj žaljive :)))
Ni mi bilo praf tako da sem zaradi tega zamenjal barvo in celotno podobo celega bloga. Zakaj in kako, po kateri poti z kakšno ukano ne vem. Mislm da je bilo nenamerno ampak ok. Žaljivka je bila da imam isti blog oz da hočem biti kot blogeraš Matija in ne vem od kod ljudem taka megla v glavi. No samo to me je prisililo do spremembe celotne podobe na gršo. Bom obnavljalj lepoto vašega ekrana ko bote gledali blog tako da ne bo vedno grdo. Potrudil se bom da bo lepše in ne grdo tako da prosim za potrpežljivost. Brez prepirov in nervoze...
To je bilo to...
Hvala na poslušanju. Zelo se prijazni!

dijo! ;)

5 comments:

Zala said...

men je pa zdej blog lepsi, ne pa grsi:)...js pravim da so spremembe vedno dobrodosle:D

Anonymous said...

En predlog od mene...steraj vse ki te drkajo u kurac pa bo :D

Davor said...

Bom oz ne bom da ne bojo spet rekli da ponavljam :)

Hvala Zala (pa še rima se ;))

Ištvan Ferkeš said...

em em ... tole rumeno pa to, potreba po sončnih očalih .. hm hm un vmesn je bil bol prijazn za oko ...

Davor said...

bomo poštimali ..sej rečem. To je smo tesna verzija dokler ne pride tista ko se mi bo dopadla ;)