22 August, 2007

All against Emo

Filmček, ki je dvignil veliko prahu pri emotih pa drugih ljudeh. Šmrkavka, ki govori o emotih kao da jih vsi podjebavajo in zaničujejo, hoče da se to neha in zakaj smo mi vsi drugi tako ljubosumni do njih, ker ne moremo biti taki kot oni. OMFG. Kak je ženska glupa da peče glava. Ima 15 let in misli da ve vse o celotnem svetu in vsaki stvari, ki se ji potikajo po glavi. BV. Mislim da si je tako sramoto naridla in da ji ni več da bi hodla ven med publiko, ker se ji bojo smejali. Raj se ubi kiflom. No poglejte si filmček v kerem se pol še zjoče itd...ah bla... čekiraj!



In pol še najjači odgovor...Jeah metal rulz

5 comments:

Goldy said...

sam pička je pa dobra ej :D hahahah

Davor said...

z moje strani isto :drool

bloodi said...

dej dej emiči pojte si žile rezat pas vam matr šiptersko da vam jebem!!! :DDDD totalne budale če mene vprašaš...se dobr stil še ni tak hud pa dobro jebeš stil vsak se lahk oblači kak če...sam to "EMO" obnašanje to mi pa dvigne tlak pizdu matr!! ajd mrš:D

Davor said...

mislim da še jes ne bi mogu bolje povedat. Dobra mi je njihova čupa pa še to je vse.
Ubise kiflom

Donch said...

khm..hia..emo kot stil življenja in obnašanja...no tnx..fukjeni čist... drgač pa stil p to p vrei =)...

drugač pa..hmm..a tej ženski je blu kj slabo??je kj tacga pojela? =)...heh...sicer pa hiaaa...bistvo je dobro ne..sam neb blo treba tok nalagat =)