11 August, 2007

Fala bogu jer nisam fizikalac

Spomnem se kot da bi bilo pred enim tednom. Zbudim se in grem na siht ob 6.30. BUs me pričaka kot, da bi bil samo za mene na postaji. Pripelje me varno na cilj T-2 ter odrine svojo pot dalje. Naredim svojih 8h in pičim domov nakar se preoblečem ter grem v McDonalds delat. Sej ne da bi sou tam jest ali pa kaj ampak pač grem delat. Bed v glavnem. Proti koncu dela v meku se odpravim direktiva v Cornera (gostilna) ter začnem pune tam delat. Pa čuj. Nije bed. Pridem domov ob 5h se naspim do 15h in grem dalje delat na T-2. Tako se je nadaljevalo kakih 4-5 dni danes je pa pršlo do tega da sem iz Cornera direkt prišo na T-2 saj nisem videl razloga zakaj bi šel spat 2h...
Nikol v življenju nisem več kot preveč delal ampak mislim da so mi to najlepši dnevi kajti non stop mi dogaja na katerem koli šihtu...
Zdej pa če kdo več k jes dela pool pa resno svaka mu čast

5 comments:

bloodi said...

ka tvoj blog wanna be matijatov?:)

Ištvan Ferkeš said...

ka pa to ko boš mel dnara, da boma lahk šla živet nazaj k alegrotu?!?! :d

Davor said...

zaka pamislisda je kej podoben njegovemu?

bit če para;)

nejcha said...

sam res...tak kak je blood reku :D

Davor said...

ubita se oba2 :P