20 February, 2008

Zadeva: Zabavanje otrok

Po takem dolgem času NE pisanja bloga sem že pozabil geslo in uporabniško ime za vstop. Kr dvakrat sem mogu tipkat. No pa mi je le ratalo. Upam da se bom zdej malo bolje posvetiu pa neki naštampau na ekran ter obvestil bralce da je ta blog za kurac.
am am v soboto se je izvajal cirkus slavnega in starega cirkuca Aaa amande al alena. Mah ne vem.Prvič čujem v glavnem za ta cirkus in morem poudarit da je biu najmanjši, najglupši, smrdljivi, hladen za popizdit in najmlajši, ker sem jaz bil tam najstarejši. No edina zanimiva zadeva katera je popestrila dan gledalcem sem bil jaz,ki sem nastopal v predstavi z bratrancom v ospredju.



10 comments:

Ištvan Ferkeš said...

oleeee bravo naši, bravo davor :D:D: še en aplavz za klovna davorja ...oleee

Anonymous said...

Look here

[tadea] said...

hja hvala men kr sem vse slikala:D:D...sem ka se hvališ da si biu najstarešji pa kaj pol:D:D...

Davor said...

Pohvaljena... super si slikala.. Še jes takih slik ne delam pa čeprav mi blood reče da sem za kurac fotografer:D

[tadea] said...

fom....:D

Davor said...

hvala na komplimentu:P

Unknown said...

Ja jst grem v cirkus čez cirka 30min. Misliš da mi bojo pustil da sestro pustim tam?

maruša said...

pa 100jko no..tak žleht ti pa tut ni treba bit:S ka bi pa tvoja sestrca delala u cirkusu brez tebe?:)

Davor said...

Mah kob ti vedla kaka je tisto posast bi jo tud pustla samo. Am am glavno je to da nisn sam jes v cirkusu nastopu.Obstajajo tud bolj butasti ki grejo na oder. Ne marko stojanovic hehe

maruša said...

ah ka ti je..kaka pošast:D ne more bit res:D:D

ja sam res...sami cirkusanti:P:D:D