07 February, 2008

Takšne in drugačne maškare

Časovno sem omejen z pisanjem ampak za tale post si pa bom vzel čas in napisal kakšen znajo biti maškare v obdobju njih.
Osnovnošolski spis:

Ko sem se zjutraj zbudil sem si pomanel oči ter šel na wc. Tam sem si umil obraz ter v kuhinji nekaj pojedel. Nato sem si šel oprati zobe in počasi odšel v šolo. V šoli smo se pogovarjali o takšnih in drugačnih maskah. Tovarišica mi je dala nalogo da moremo napisati spis o maskah in kaj sem naredil, odpravil sem se v Maribor ter naredil par dobrih fotk da bi lahko manj pisal.
Nisem razumel pojava da so večinoma mask ležali na tleh ampak očitno je bila takšna maska temu namenjena.
Odpravil sem se domov in šel spati. Noč je bila lepa in dobra.

Davor 4.a


9 comments:

[tadea] said...

spis ocenjen kot 4 zato ker je prekratki...:)

dečku (ki si ga slikal) pa povej da je imeu lepi spremljevauki...sej so ble a ne??:D

Davor said...

jah nekak tak. Večne spremljevalke...če jih lahko imenujem ''radodajke''

maruša said...

hahahahahaha=)

maškare ja...to niso maškare, to je sam pravi obraz;P

Unknown said...

Hja DD. Ka si biu pa ti? Trebušna plesauka?

Davor said...

maruša. To je bila maska leta. Če ti pa kaj ni jasno se pa lahko v soboto v cirkus pa me tam vidis nastopat:D

stojko... une profesijonalne trbušne plesauke niso niti H od plesalk:P

maruša said...

škoda časa da bi js u cirkus tebe hodla gledat kak plešeš;P

Davor said...

ah tak strašno pa spet ni ;)

Unknown said...

heh... (100jko naredi DD muv z roko čez faco)

hahah

maruša said...

ne tak strašno...


še hujš:D