09 January, 2008

Siddharta maraton. Poznani ljudje



Slavni taxist in njegova deklica (misilm da mu je dekica)





Pri pregledu koncerta oz. DVD-ja, ki sem si ga z pomočjo svetovnega spleta,ki je prekleto zasvojljiv (smešna beseda zasvoljiv), sem opazil nekakšne smešne trenutke pri intervjujih. Celotna predstavitev tega DVD-ja gre po prencipu intervjujev zato suxa ampak nekaj malega pa je muzike.
No v glavnem kaj hočem rečt. Videl sem slavnega in najjačega taxista v Mariboru, ki je podal komentar komadu Plastika. Pretresljivi trenutek ter kurja koža do stropa se je pojavila z rdečo barvo lica in adrenalina na mojem telesu. Takoj sem moral nekaj ukrenit glede tega in napisat tale post...

Stara objava taxista 24 November, 2007

Zraven je še nekaj slavnih pevcev, ki sem jih dodal zraven. Zanimiv filmski večer je bil.


Tomi In Grega Skočir (Big Foot Mama)




Slavni reper Nikolovski (Slovenski reper je)




Tomislav Jovanovič (Dan D)


Vlado Kreslin

6 comments:

Ištvan Ferkeš said...

aaaaaaa carsko, pero car !!!

pa cel dvd je tui zakon, 3x pogledano samo danes ...

Davor said...

jes sem tud 3x pogledu.Ni se mi hotlo zagnat pa sem vse skup po odsekih pogledu 3x menda:P

Inča said...

hehe sam vidva..jst pa Katja smo se prej vozle s tem taxistom k vi2!!HAHA =P enkrat nas je pelu domu..pa neki se menmo kak je zmankal čikov..in evo taksist dal :DDDDlegenda je res;)

Ištvan Ferkeš said...

kerga leta je to blo, da ste se prej peljale?? hmmm malo mi smrdi ovo :D

Davor said...

Tebe še ni blo v mbju inča, ko sma se mi2 menla. Dečko je poslušu Siddharto v aftu in od onde smo se zaljubila:D

Ištvan Ferkeš said...

jap jap, bila je to ljubav na prvi sluh ;)