21 January, 2008

2. desetletje življenja



Edini človek, ki mu bloganje gre za zaslužek in ga ne piše iz zadovoljstva.
Edini človek, ki ima 24cm brez glavice in je zadovoljen s tem kar ima.
Edina osebnost, ki je mela celotno življenje veselje živeti zraven mene celih 21 let in ne vedeti kdo koga trpi. Preostali dnevi nikoli niso bili šteti.
Prvi človek, ki ma bolj kot jest razmetano sobo.
Sestavnie za takšno življenje je samo v eni obliki imenovani 100jko (Stojko)

Neprespane noči ter preigranih dni kadar smo se kot mali igrali z pištolcami ter avteki, da seveda ne pozabim Action-man-e, je bilo razburljivih preživetih z Markecom, saj so bili dokaj vredni življenja ter nepozabnega trenutka, ko smo kot šmrkaci zafrkavali starega, vedno čudnega, možakarja Kosca. Vedno so mu padali zobi iz gobca kadar je izgovoril najino ime. Sranje, ki ga je delal je nepreskočljivo in nepozabljeno. Tisti trenutki z njem kadar so bile samo pizdarije so najbolj ostale v spominu saj če njega ne bi bilo, bi vedno jes na**bal. Sej ne, da bi on bil kriv samo vedno sem ga porinil v drek:D
Skratka, odkar je zrastel, si našel deklico se ni nič spremenil. Vedno bo ostal mali pizdun, ki si še vedno ne zna zbudit ob 11h zju3. Samo kasneje.
Sine. Želim ti vse najboljše za 20. rojstni dan in da bos ostau tak k si. Malo smotan samo to smo mi vsi taki. Jebi ga. Glej da ga več ne bos srau tak k ponavadi in za božji drek...najt si službo



9 comments:

Unknown said...

Hvala. Samo jao! Ki si te slike našu. =P

Kosac. Jst sm prov srečen da je ta človk obstaju. Nas je vseh možnih kletvic nauču.

Donch said...

hehe...lepo lepo napisano.. DD, grem stavit da se ti je oko orosilo ko si to napisu ;P

Davor said...

Hehe je pravi biu ta Kosec.Legenda med narodom.
Dona. Suza ne! Vrocina, bolecina v glavi, nemoznost premika DA! Mislim da sem zarad tega jes zdej v pojsli pa svicam ter na drogah(lekadol...)

Ištvan Ferkeš said...

dej ne bluzi, jst sem ne drogah ta tedn, ne moreš še ti biti :P

Unknown said...

Hehe. DD si dubu včere sms? Sm se s tvojo mat menu. Samo smeh!!!
Ka si mi s sinom naredu? =)))))))

Davor said...

Šeki... da ti povem po resnici. Ko sem ču da si ti tud v pojsli z 38,5°C sem mogu še jest dvignit na 39,5°C. Čeh je tud v isti situaciji od včere. haha...vročina napad gad damnit :mad
neke konjske tablete jem...jak

Davor said...

p.s stojko..menu sem se z mano pa se je samo primla za glavo ko mi je vse to rekla...hhaha najebo si ga sine. Ona ima plan...

Unknown said...

Em... wa? Ka sem pa jst reko? Hjoj tvoji majo vedno neke proti men. oooo fak. =D

Drgač pa... od sobote so v pojsli: DD,čeh,Vale...

Jst že neke smrkam. Ni dobr... =P

Davor said...

Ne me jebat.Vac tud. Haha
schex je mal starejsi junak od mene pa ceha pa je od pondeljka v pojsli. Haha koji luzeri
pa sej mat ni nec rekla. Sam se je smejala mal. Nec takiga