19 October, 2007

Nepoznan dogodek in od sedaj naprej pozabljen!!!

Poglavje o težkih dnevih spredi in odzadi vrat Pupinove 2 se nadaljujejo ampak sedaj v drugi podobi.
Težava se je pojavila kadar je pri neprimernem in nezaželenem trenutku zgodila ''nesreča, problem, nezaželeno igranje, smrdljivi štumf, drugi dan nepotrebno hihitanje, jezična igranja, superirona inteligenca iz 90° pogleda navzgor... '' vglavnem nekaj kar se ne bi smelo zgodit če lahko kr tak povem...
Nepoznan občutek in stvar, ki je zapotegnila moj adrenalin iz visokega na še višjega z prelivom dodatnega in že obstoječega švica na mojem telesu. Večino ljudi meni da to ni primerno ampak se je zgodilo.

Ne želim več o tem govorit















Btw... ljubim ženske:D

12 comments:

Unknown said...

DD sm slišu, da si mi spet dau materijala da te bom lahka jebu v glavo.

DD luvs HARLY ŽENSKE...

Davor said...

harly?:wtf

Donch said...

samo da jih ljubiš xD

Ištvan Ferkeš said...

jest jh tud !!!!!

Zala said...
This comment has been removed by the author.
Davor said...

oba2 jih ljubima dragi moj ištvane, oba2...

Unknown said...

harley ženske so pač tist tip žensk. Ko majo hakelce/fukročke tok narazen ko harley davidson. =D
Drugače bi pa simon reku. Slonice =P

Davor said...

aja pa tak povej. Tem se ne reče harly zenske ampak ista je kot Postojnska jama. Ne tako globoka ampak tako obiskana :D

Unknown said...

si sigurn da ne tok vlka? =D

no ok... pustimo to temo...

Itq te pridem ju3 v mb zezat...

Davor said...

ne evm kak bom jes tebe mogu zezat...jokau se bom od smeha kak te bom mogu zaradi ljubljane... smeeehič

Goldy said...

kje je moj komentar? :(

Davor said...

uteko je goldy!:D
jebi ga..pogrješio ja pa izbriso..sorry