29 October, 2007

Ne vem kab reku...














Spet policija...zakaj pa ne






23 comments:

Donch said...

hands up xD

Unknown said...

and go to jail.

aиchyka said...

koja luda slika:)

Anonymous said...

lepi cajti..., kje je pa una s schexovo ritko? aja, treba prvo cenzurirat :)

Davor said...

jah ne vem...lahko jo dam gor samo se bojim da me ne bojo vrgli z bloga dol :D

Ištvan Ferkeš said...

ne ne, tisto je cenzured :P oz po domače: boš pol ...

aиchyka said...

heh...davor..sexy bokserce maš;)

Davor said...

ja to mi je tud mama rekla ko mi jih je kupla xD

aиchyka said...

:D

nejcha said...

če niste vi nori, ni noben..kriza :)

Davor said...

nor je tisti ki prizna da je nor...jes priznam

Ištvan Ferkeš said...

ja nisam odavde

Davor said...

ti sam kuhaš kafo, ha?

Ištvan Ferkeš said...

ponekad i vino ;)

Davor said...

večinoma vino al ima i topli sendviči ;)

Ištvan Ferkeš said...

nisam več odavno ... ni salama, na sira, ni hladilnika, ni niiič

Davor said...

rečeš... nije kuhinja za lude. Ludi su u kuhinji z jegrom v roki:D
pa več k pu ga je out

Anonymous said...

da smo pametni, bi že pobiral stave na pritožbe(police)! pa nismo... :(

:)

Davor said...

jes pa šeki sma že ..in tisti ki je zmagu je mogu plačat položnico

maruša said...

nooorčki:P =)

Davor said...

jah ne vem kab ti reku :D

maruša said...

hehe:)ni vredno besed a:D

Davor said...

besede so odveč in bom si jih raje obdržal za sebe v žepu