25 March, 2009

Kaj bi človek delal v liftu, če ne bi bilo ogledala

Kaj bi pa lahko delal? Sej v liftu nimaš kej druga za delat kot se gledat vanj. Rihtaš si lase, popravljaš vsako slabo uperjeno lasko, ki ne bi smela iti čez polovico prečke, preverjaš zobe koliko ti je ostalo koščkov salame med zobmi, razen če imaš preveč vetra med njimi, vrtaš po nosu....itd
Da ne bi bilo ogledala v liftu, bi enostavno stali. Stal in gledal v tiste štiri tako rekoč‚ ’’zidove’’. Nekateri bi si malo požvižgali ampak večino bi jih vrtalo po nosu. Ja, večino.



p.s slika je simbolična in ni iz Pupinove ulice 2.

11 comments:

Uroš said...

jes tle v prvem domu sploh lifta niam in sočustvujem z dostavljalci hrane na dom. tak da lahk kamot tisto minuto spusta iz šestega štuka dol po nosu vrtam :)

Unknown said...

hehe. Mah ta lift ni neč. Naš lift ma na vseh straneh ogledalo. Tko da si še odzadi lahk lase popraviš. :D

Pomoje so pa ogledala v liftih zato kr dajo občutek da je lift velik večji kot je...

Davor said...

uf tisto vaše BIVŠE dvigalo je blo prav idealno za žensko pri 24letih da se uštima, napudra itd...samo bi rabila kakšnih 56spustov in dvigov, da bi se uredila.

Ištvan Ferkeš said...

ja uroš vem kak je to ... sem neke dost pomembnega pozabo v avtu dol, pa se nism spravo nazaj po štengah, sem se rajš malo vlego :D

davore ... ka pa lift na valvazorjevi. ha? you remember? :D

Davor said...

leta so me dobila ištvane. Pomagaj mi malo!

Uroš said...

less alcohol, preserve your brain :))

Davor said...

malo sem ga odpustil pa še kr ne pomaga... bom se ga jes raj držal. Bo mogoče pomagalo se mi spomnit :D

Ištvan Ferkeš said...

aha lift na valvazorjevi ... tak mali z čudnimi vratcami, ka nisi mogu not nikak s torbami, vse skup leseno fejst zgledlo. remeber now?

Boter said...

Mi v dvigalu nimamo ogledala. To ej samo prestižnost!

Davor said...

remember remember šeki... zdej mi je kapnilo :D hehe lol kak sn lahko pozabu na jožeta:P
buhtl jest ;)

Ištvan Ferkeš said...

a jebote, memorijo maš pa ku moj plišasti medek. pa jože, ki ma tri kože, eno sleče, drugo obleče, tretjo pa za sabo vleče ... :D