21 February, 2009

Draga mama!

Tako je. Našla ga je. Časovno si je ženska vzela neki časa ampak kot pravim ''našla ga je''. Razmišljanja so enostavna in enoglasna. ZBRISAT GA.
Tako ti je to kadar nočeš, čeprav ti ponuja po 20€, naučit osebo uporabljat google.com zato, da lahko najde tvoj blog. Pol bi raje ji enostavno povedal naslov in se rešil muke prosjačenja. Tudi sam sem vedel da se bo to enkrat zgodilo samo nisn vedu da bo to tak hitro. Prvi je bil pomislek da se je resno naučila uporabljati google.com samo imam občutek da je tu nekakšna višja sila v igri. Razmišljam, da bi dvignil roke od tipkovnice ali pa, da bi začel na frišno oz. novo blogiranje. Hmm

Mama, svaka ti čast. Zdej pa se ne vračaj na moj blog!!!

8 comments:

Uroš said...

ja mama more vedit ka deca delajo. pa neč brisat :)

Unknown said...

Drgi smrkavec
Zelo sem razočarana nad teboj,zato ker zelo,zelo ponižuješ svojo mamo.
Kaj misliš,da tvoja mama neč ne ve.
Takšnega ponižanja še nisem doživela,ne od lastnega sina.
"google.com;-to ptičke na veji znajo uporabljat".
Hvala sin, ker imaš tako "visoko"mišljenje o svoji mami.
Pričekujem opravičilo na "google.com"
mami

Ištvan Ferkeš said...

draga dana, sem prepričan, da ni bilo tako mišljeno, saj ima sin po pričanju svojim prijateljem zelo rad svojo mamico, tako da v tem vidim le pozitivno šalo na račun maminih sinčkov.

p.s. tudi moja mama je odkrila blog, študiram, da postavim nove pogoje bivanja pri starših, saj ziher ni vedela, da sem toliko pismen ... :D

lp

Davor said...

hvala Ištvane za podporo samo sma že rešila težavo. Seveda v mojo prid;)

Goldy said...

Hahahahahaha legenda :)

Anonymous said...

hhaaaaaaaaaaaa
hhaaaaaaa....
v tvojo prid?

Davor said...

zablokirali bomo zadevo in je to to. Geslo pa to ... a vredu mama;) buahahaaa

Anonymous said...

ne, DAVOR