17 June, 2008

Ajmo roke Paradizoo

Prvo sem se vstavil in se popolnoma zamislil kaj delam. Stvari, ki jih devam na ta blog so včasih resno nemogoče ali pa tudi vredne ''zbrisa''. Tokrat vem da sem šel predaleč in siguren sem da se nekjer na koncu sveta zapirajo zaradi tega črne luknje, ker ne morejo kaj takega prenest.
Pisalo se je leto 2008, datum: iz 14. na 15. junij. Gospodič Pu, Pu, Putrih se je za leto in nekaj drobiža postaral zato je bilo potrebno to proslavit. Boljšega slavljenja še ni bilo. Prosim če si vzamete par minut svojega necenjenega časa da pogledate te zadeve. Joj joj joj (to so besede nekontroliranega človeka Ž. Jariča), ki je tudi svojo prisotnost prispeval z neznosnim obnašanjem.

13 comments:

Anonymous said...

haaaaaa haaaaaaa:):):)))))

moram rect da podobn scenarij ze bil nekje viden zjj se nemorem spomnt samo ta je malo prirejen pa nekaj igralcev zamenjanih:):):)

"".....diskoteka paradiso sve posto pedeset:):)""

[tadea] said...

haha..carji a ne:) ansambel bratov putrih:D;)

Davor said...

ja medo. Očitno so se pobje potrudili :D
Znajo zrežisirat vse to ;)

Uroš said...

ooooo faaaaak...

Anonymous said...

o ooooooooooo
o o o
o o o o
o o o o
o o o o
o o o o o o
o o o o
o o o o

POPOPOPOPOOPOOPOOOOOOOOOO

Goldy said...

za tu si fkrau 5min mojga bednga živleja? ptm :D

Anonymous said...

koje so to budale

Anonymous said...

žmale se strinjam

Anonymous said...

goldy kupi si zivleje

.mi iz svice

Ištvan Ferkeš said...

to so pa moji kolegi!!!!

Davor said...

in jes vas mam rad :D hehe
Budale ene... :***
Dab meu dnara bi vas kupu kot fuzbalsko ekipo pa bi pili !!!

Unknown said...

ma ej bez take ekipe ne bi bilo nista!!!
slava nastopajocim!!!!

Davor said...

haj haj roman:)