03 April, 2008

Zahvala vsem

Tako. Minila je še ena evolucija in tako se mi je tudi emšo spremenil tak kot vsako leto. Vsako doddatno leto, ki je minilo sem avtomatsko vse bližje tistemu kometu, ki ima v planu zrušit naš planet (in še kakšnega mogoče), srmtonostni kisel dež, ki bo pokopal celotno ameriko, in z njem se bomo še kmalu ubadali tudi mi...Jes se bom pa potrudil da me za vse to čim manj briga. Ko bo kakšen alarm naj me prosim nihče ne budi. Spal bom v svoji pojslici in ne jebal pet posto kar se dogaja.
Sproti sem se tudi odločil, da se ne bom več zajebaval in nardil to svojo šolo, ki je trenutno prva na vrsti takoj za pojslo. Danes spet nisem šel v šolo, ker sem v tistem trenutku videl svojo prihodnost na / pod / s posteljo.
Moram priznati da sem zelo zadovoljen z vsem tem kar se je zgodilo v tem tednu. Nisem dobil batin, plavci z kapči niso prispeli na moj naslov, roj dan je super minil in še povrh sem dobil tisto kar sem hotel imeti za darilo (wc papir - troslojca).
Omembe vredno je pa tudi to, da me je cimer a.k.a Šeki a.k.a Matejčk a.k.a Pršica a.k.a Pojej vse kar Mrkić prinese iz McDonaldsa pa če tudi je staro en dan, resno presenetil. Z kožo in kostmi se je pojavil v torek na slavljenju roj. dneva pred Štukom in čez par uric se pobral domov, čeprav je rekel da ni tega pogoja da pride, ker je imel tekmo nogobrca naslednje jutro. Bemfo je tišal in dotišal do mene. Hvala ti care :* Oženu te bom majke mi!

Drgač pa tudi vse pohvale, ki ste pršli in Ljubljane, Maribora, Brezine, Brežic, Krško...
Super ste bli

Se vidimo drugo leto za prvi april ;)

5 comments:

Donch said...

sve najbolje Dideeeek ;***

Ištvan Ferkeš said...

samo da smo vsi prežveli vojno, to je važno :D

andrej said...

ej
emšo se ti neč ne spreminja!:D:D
drugač pa drugo leto...nekdo se bo mogo vsest na flašo:D:D:D:D:D

Anonymous said...

ampak pejta na wc...jes hocem spat XD ne pa tak ko to leto :P

urosK

Davor said...

Ištvan: samo ti si nam faliu v drugem stanju ampak sn še vedno zahvalen, ker si prsu ti in šeki zraun. Tebe sn pozabu omenit v postu ;)

Vac...glavno da se razume za ka se gre:*

Uroš: to mislim da se ne bo zgodilo:P sej bos ti meni vrno kdaj :P sej itq ti druge ni kot a prides v mb in kle studiras:D

Hvala ti lepa donika:*